MADDE 1 - TARAFLAR:
SATICI
Unvanı: NEFTÜRK TEKNOLOJİ YAZILIM DANIŞMANLIK TİC. SAN. LTD. ŞTİ.
Adresi: İncirli Mah. 102 Sok. No6/2 Keçiören/ANKARA
Telefon: 0(312) 276 00 06
Web Adresi: https://www.e-duvar.com.tr
E-posta: info@e-duvar.com.tr
ALICI: E-DUVAR firmasından hizmet ve mal satın alan kişileri ifade eder.
Adı:
Soyadı:
Telefon:
Adres:
Elektronik posta adresi:
MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU: İşbu sözleşmenin konusu, sözleşmenin
üçüncü maddesinde özellikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün ile ilgili olarak
tarafların hak ve yükümlülüklerinin tespitidir. İşbu sözleşme 6502 sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
hükümlerine uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu sözleşmenin tarafları işbu
sözleşmeyle birlikte Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli
Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını
bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. İşbu sözleşme ALICI’nın işbu
sözleşme ile belirlenen ürünü/ürünleri temin etmesine yönelik olup ALICI’nın
ürün/ürünler kapsamındaki nitelikli elektronik sertifikasını kullanabilmesi için
ayrıca “nitelikli elektronik sertifika sahibi kullanıcı sözleşmesini/taahhütnamesini
imzalaması gereklidir.
MADDE 3 –
Aşağıda detayları belirtilen ürüne ilişkin siparişinizi onaylayarak ilgili ürünü
aşağıdaki fiyat ve koşullarla satın almayı kabul etmektesiniz.
ÜRÜN BİLGİLERİ: Ürünün; türü, miktarı, markası, modeli, rengi, adedi, satış
bedeli, teslimat/fatura adresi, teslimat kişisi ve ödeme şekli aşağıda belirtildiği
gibidir.
Ürün Türü ve Açıklaması: ………….
Satış Fiyatı(KDV ve her türlü masraf dâhil): ………………….
Ödeme Şekli:……………
Teslimat Şekli Kargo / Elden Teslim Kargo Ücreti: ………. TL Alıcı Tarafından
Karşılanacak
Diğer Masraflar: …………….
Teslimat Adresi: ……….
Teslim Edilecek Kişi: …………..
MADDE 4 - GENEL HÜKÜMLER:
4.1. İşbu sözleşme, tarafları ALICI ile SATICI olup sözleşmenin yerine getirilmesi
ile ilgili tüm yükümlülük ve sorumluluklar taraflara aittir. Sözleşme ALICI
tarafından elektronik olarak onaylandığı tarihte yürürlüğe girer.
4.2. ALICI, Madde 3'de belirtilen sözleşme konusu ürünün özellikleri ve satışa
ilişkin koşulları ile ilgili tüm bilgileri okuduğunu ve anladığını, bu ürünün satın
alınması için gerekli onayı verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.3. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun ve kullanım kılavuzları ile birlikte kargoya teslim edilmesinden
sorumludur.
4.4. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise,
teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu
tutulamaz.
4.5. Teslimat kargo şirketi aracılığı ile ALICI’nın 3. Madde de belirtilen adresinde
elden teslim edilecektir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması
durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak
kabul edilecektir.
4.6. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal
edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.7. ALICI’nın 4.6.’daki halde ürünü geç teslim almasından kaynaklanan ya da
ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya iade
edilmesinden dolayı oluşan giderler ve sair zararlar da ALICI’ya aittir.
4.8. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya
ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3
(üç) gün içinde SATICI'ya göndermesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri
ALICI'ya aittir.
4.9. ALICI, vadeli satışların sadece bankalara ait kredi kartları ile yapılması
nedeniyle; ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından
ayrıca teyit etmesi gerektiğini bildiğini kabul etmektedir.
4.10. ALICI, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt
faizi ile ilgili hükümlerin banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi
kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.11. ALICI’nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan
ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya Tüketici Hakem Heyeti
kararları ile Tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda alışveriş kredi
kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa; kredi kartına iade prosedürü aşağıda
belirtilmiştir:
4.12. Kredi kartı ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, banka ile
yapmış olduğu ayrı bir sözleşme gereği olarak ALICI’ya nakit para ile ödeme
yapamaz. SATICI bir iade söz konusu olduğunda ilgili tutarı bankaya nakden veya
mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan prosedür gereğince ALICI’ya nakit
olarak ödeme yapmayacaktır. Kredi kartına iadelerde ise: SATICI’nın, bankaya
bedeli tek seferde ödemesinden sonra banka tarafından karta iade
gerçekleştirilecektir.
4.13. 385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin
yapılabilmesi için faturadaki ilgili iade bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve
imzalandıktan sonra SATICI’ya ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.
ALICI tüm bu prosedürü kabul ettiğini beyan, kabul ve taahhüt eder.
4.14. SATICI, ALICI tarafından kendisine iletilen her türden kişisel bilgileri,
bilgilerin toplanması ile ilgili açıklanan amaçlar ve SATICI’nın işbu sözleşme ve
nitelikli elektronik sertifika teminine ilişkin faaliyetleri dışında üçüncü kişilerle
paylaşmayacak ve bu türden kişisel bilgileri 3. kişilere satmayacak ya da
açıklamayacaktır ve hiçbir şart altında kullanılmasına da izin vermeyecektir.
ALICI tarafından sağlanan bilgiler ALICI, ortakları ve işbirliği içinde olduğu kişi ya
da kurumlar tarafından üyenin kimliği ifşa edilmeksizin çeşitli istatistiksel
değerlendirmeler yapma, veri tabanı oluşturma ve/veya pazar araştırmalarında
ve ALICI’dan izin alındığı takdirde ürün hizmetlere ilişkin bilgilendirme yapılması
amacıyla kullanılabilir. Kişisel bilgiler, ad ve soy ad, adres, telefon numarası,
elektronik posta adresi ve ALICI’yı tanımlamaya yönelik diğer her türlü bilgi
olarak anlaşılır. SATICI, kişisel bilgileri kesinlikle gizli tutmayı, bu konuda sır
saklama yükümü altında olduğunu addetmeyi ve gizliliğin sağlanması ve
sürdürülmesi amacıyla işbu sözleşme ile belirlenen istisnalar dışında gizli bilginin
tamamının veya herhangi bir kısmının yetkisiz kullanımını veya üçüncü bir kişiye
ifşasını önlemek için gerekli tüm tedbirleri almayı ve bu yönde gereken özeni
göstermeyi taahhüt etmektedir.
MADDE 5 - CAYMA HAKKI:
ALICI; sözleşmeye konu mala ilişkin olarak, malı teslim aldığı tarihten ve
sözleşmeye konu hizmete ilişkin olarak ise işbu sözleşmenin kurulduğu günden
itibaren on dört gün içerisinde hiç bir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin,
hiç bir gerekçe göstermeksizin malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma
hakkına sahiptir. ALICI, geçerli süre içerisinde cayma hakkını kullanmak
istediğine dair beyanını SATICI’ya sözleşme ekinde yer alan örnek cayma hakkı
formu ile ya da sözleşmede belirtilen iletişim yöntemlerinden herhangi biri ile
iletecektir. ALICI’nın cayma bildiriminin SATICI’ya ulaştığı tarihten itibaren 10
gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. İade konusu olan mal, elektronik imza
kart okuyucusudur, nitelikli elektronik sertifika ise ALICI’nın özel istek ve talepleri
uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale
getirilen mal kapsamındadır. 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
Mad.15/b gereğince; ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda
hazırlanan mallar söz konusu olduğunda cayma hakkını kullanamaz.
MADDE 6 - TEMERRÜT HÜKÜMLERİ:
6.1. Tarafların işbu sözleşmeden kaynaklanan edimlerini yerine getirmemesi
durumunda Borçlar Kanunu’nda yer alan Borçlunun Temerrüdü hükümleri
uygulanacaktır. Temerrüt durumlarında, herhangi bir tarafın edimlerini süresi
içinde haklı bir sebebi olmaksızın yerine getirmemesi durumunda diğer taraf söz
konusu edimin yerine getirilmesi için edimini yerine getirmeyen tarafa 7 günlük
süre verecektir. Bu süre zarfında da yerine getirilmemesi durumunda edimini
yerine getirmeyen taraftan edimin ifasını talep etmek suretiyle malın teslimini
ve/veya sözleşmenin feshini ve bedelin iadesini talep etme hakkı doğacaktır.
6.2. SATICI’nın yükümlülüğünü yerine getirmesini engelleyebilecek mücbir
sebeplerin varlığı veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefetleri, ulaşımın
kesilmesi, yangın, deprem, sel baskını gibi olağanüstü olaylar nedeni ile sözleşme
konusu ürünü süresi içerisinde teslim edilememesi halinde ise; bu tip durumlarda
ALICI, SATICI’nın hiçbir sorumluluğu olmadığını, siparişin iptal edilmesini veya
teslimat süresinin engelleyici durumunun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi
haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar
10 (on) gün içerisinde kendisine iade edilir.
MADDE 7 - YETKİLİ MAHKEME:
İşbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda her yıl Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar ANKARA Tüketici Sorunları Hakem
Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise ANKARA Mahkemeleri
yetkilidir.
İşbu sözleşme ……………….…. tarihinde düzenlenmiştir.
EK-1
CAYMA FORMU
Ünvanı : NEFTÜRK TEKNOLOJİ YAZILIM DANIŞMANLIK TİC. SAN. LTD. ŞTİ.
Adres : İncirli Mah. 102 Sok. No:6/2 Keçiören / ANKARA
Telefon: 0(312) 276 00 06
Web Adresi: https://www.e-duvar.com.tr
Email: info@e-duvar.com.tr
Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin
sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
-Sipariş tarihi veya teslim tarihi: ………….
-Cayma hakkına konu mal veya hizmet: ………….
-Cayma hakkına konu mal veya hizmetin bedeli:……….
-ALICI’nın adı ve soyadı: …………
-ALICI’nın TC Kimlik No: ………
-ALICI’nın telefonu: ………..
-ALICI’nın adresi:……..
-ALICI’nın imzası: (Sadece kağıt üzerinde gönderilmesi halinde)
-Tarih: ………..